از کتاب «دیو و دیوانگی» سروده محمدباقر کلاهی‌اهری رو نمایی می‌شود «درون بیرون ۲» پرفروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینما شد «قفس» روی صحنه «شمایل» می‌رود + زمان اجرا بازدید «پیمان جبلی» از پشت صحنه سریال «طوبی» صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۴ و ۵ مرداد ۱۴۰۳) + زمان پخش کتاب «مناقشه قره باغ، از آغاز تا پایان» منتشر شد دومین جشنواره سرود فجر بسیج خراسان رضوی برگزیدگان خود را شناخت  رونمایی از ۸ بازی قرآنی در مشهد (۳ مرداد ۱۴۰۳) مستند‌های ورزشی در شبکه امید + زمان پخش رئیس هیات انتخاب و داوران جشنواره فیلم‌های ورزشی مشخص شد گریم غافلگیرکننده «سارا بهرامی» در یک نمایش + عکس «مغناطیس»برنامه‌ای برای زائران اربعین در شبکه ۲ سیما برگزیدگان دومین کنگره استانی زنان تاثیرگذار معرفی شدند (۳ مرداد ۱۴۰۳) نقش با ترکیبی از رنگ، خط و شعر | گزارشی از نمایشگاه «الواح» در نگارخانه رادین ثبت امید و زندگی در دل جنگ و آوارگی گزارشگران تهی دست!
سرخط خبرها

فیلم No Time to Die پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی دوران کرونا شد!

  • کد خبر: ۸۸۹۱۷
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
فیلم No Time to Die پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی دوران کرونا شد!
فیلم «زمانی برای مردن نیست» (No Time to Die) با شکستن رکورد فیلم «سریع و خشن ۹» F۹ به پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی از دسامبر ۲۰۱۹ تا به امروز تبدیل شد.

شهرآرانیوز - فیلم No Time to Die با رسیدن به فروش جهانی ۷۳۳ میلیون دلار و رد شدن از فیلم «F۹» با فروش ۷۲۱ میلیون دلار به پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی از دسامبر ۲۰۱۹ تا به امروز شد.

«زمانی برای مردن نیست»، آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» است که دنیل کریگ در آن بازی می‌کند. او با «کازینو رویال» در سال ۲۰۰۶ اولین بار در نقش جیمز باند ظاهر شد.

فیلم No Time to Die پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی دوران کرونا شد!

«زمانی برای مردن نیست» No Time to Die به کارگردانی کری فوکوناگا بیست و پنجمین فیلم مجموعه جیمز باند است. داستان فیلم درباره «مأمور ۰۰۷»، یا همان جیمز باند، است که درگیر پرونده پیچیده ربوده شدن یک دانشمند می‌شود.  این فیلم نخستین فیلم مجموعه «جیمز باند» است که استودیو «یونیورسال» پخش جهانی آن را برعهده دارد. پیش‌تر، این وظیفه برعهده شرکت «کلمبیا پیکچرز» بود.

فیلم No Time to Die پرفروش‌ترین فیلم هالیوودی دوران کرونا شد!

اکران این فیلم به‌دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ با چندین‌بار تأخیر روبه‌رو شده بود، اما بعد از اکران با نقد‌های مثبت منتقدان همراه شد. منتقدان از عملکرد تیم بازیگری (به خصوص رامی ملک و دنیل کریگ)، صحنه‌های اکشن، ارزش‌های تولید و موسیقی هانس زیمر تعریف کرده‌اند هرچند برخی هم از زمان طولانی و کند بودن روند داستان ناراضی بوده‌اند.


در ادامه بخوانید:

واکنش تام هاردی به شایعه جیمز باند شدنش

وقتی ماشین‌ها ستاره سینما می‌شوند + تصویر

چگونه جیمزباند توانست به‌ یکی از اصلی‌ترین نماد‌های بریتانیا در قاب سینما و تلویزیون تبدیل شود؟

در پشت صحنه با شان کانری به روایت تصویر


 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->